Spørgsmål & Svar

Indlæser...

Hvad koster fragten?
Alle varer sendes med PostNord og Burd Delivery. Leveringsomkostningen starter på 35 kroner. (Se detaljer her)
Også tilbyr vi gratis afhentning i vores ur butik (Urkompagniet.dk), i Søborg (Søborg Hovedgade 121).

Vi har i dag følgende leveringsmåder:

Leveringsmetoder Danmark Pris
Afhentning på vores lager i Søborg - Generatorvej 8C 2tv, 2860 Søborg - 0-1 hverdage Gratis
Levering til pakkeshop - 1-2 hverdage (GLS) 35 kr
Levering til pakkeshop - 1-2 hverdage (PostNord) 40 kr
Levering til privatadresse - 1-2 hverdage (GLS) 59 kr
Levering til arbejdsplads - 1-2 hverdage (GLS) 49 kr
Afhentning på vores lager i Søborg - Generatorvej 8C 2tv, 2860 Søborg - 0-1 hverdage Gratis

Bemærk: Dette er den estimerede leveringstid fra fragtselskaberne, og ikke en garanteret leveringstid.

Kan jeg bytte min vare til noget andet?
Vi tilbyder en en forlænget bytte- og returret på hele 365 dage efter modtagelsen af varen (med mindre andet er aftalt). Der er ingen administrationsgebyrer ved at bytte, og du kan gratis benytte vores returlabel(sendt på email fra ordre@reverie.dk). Se på bagsiden af din følgeseddel for bytteskemaet.

De samme betingelser gælder som ved retur ift standen på den indsendte vare. Du skal fortælle os, hvilken vare du ønsker at få retur, samt informere os om dit navn, adresse, email og ordrenummer. Vi tilsender derefter et byttelink, hvor du kan bestille den nye vare, når vi har modtaget og behandlet din retur. Såfremt den nye vare koster mindre end den returnerede vare, vil vi tilbageføre differencen på det anvendte kreditkort. Du skal dog kontakte os om dette, når du har bestilt den nye vare. Koster den nye vare mere betales differencen ved bestilling af den nye vare.

Jeg har modtaget en vare, men ønsker at returnere eller bytte det. Hvordan gør jeg?
Vi henviser til vores handelsbetingelser under punktet returnering.

Er der garanti på jeres smykker?
Alle smykkerne sælges med producentens officielle reklamationsret, som er minimum 2 år. Enkelte producenter har dog en udvidet, men som minimum har du altså 2 års reklamationsret på dit smykke.

Er I autoriseret forhandler?
Ja, vi er autoriseret forhandler af alle de smykker, som du ser i vores netbutik.

Leveres smykkerne med al dokumentation og evt. tilbehør?
Alle smykker leveres i originale æsker og emballage, samt evt medfølgende ekstra tilbehør og dokumentation. Præcis som i en normal butik.

Er alle smykkerne ægte?
Ja, vi sælger kun ægte smykke fra producenten.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad er der sket, og hvad gør jeg nu?
Vores system udsender automatisk en ordrebekræftelse, så snart købet er gennemført. Har du ikke modtaget en email, skyldes det enten, at emailen er blevet filtreret fra som spam (se i dit spamfilter), eller at der har sneget sig en fejl ind ved indtastning af email adressen. Har du ikke modtaget ordrebekræftelsen indenfor ganske få minutter, kan du tage kontakt til os elektronisk, og vi vil straks videresende din ordrebekræftelse. Vigtigt! - Har du Hotmail.com eller Live.dk emailkonto, så sker det, at vores emails bliver filtreret fra som spam. Du bedes venligst checke din spamfolder, inden du kontakter os.

Jeg har lige købt en vare, men nu står der, at det er i restordre/udsolgt?
Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere varen til dig. Har lagerbeholdningen været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Din vare kan blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 15 på hverdage), og du vil modtage varen typisk dagen efter med posten.

Hvordan er det med levering og moms til Færøerne, Grønland, Svalbard og Jan Mayen, som er udenfor EU?
Vi leverer til alle nævnte lande og med et fragttillæg på 100 kr. Samtidig trækker vi den danske moms fra ved betalingen. Du vil dog skulle betale lokal moms og muligvis fortoldningsgebyr, når varen kommer ind i landet. Moms og evt fortoldningsgebyrer er kundens ansvar.

Hvad gør jeg, hvis varen går i stykker?
Alle vare, som stadig falder ind under den officielle reklamationsperiode, kan indsendes til os for reparation (du skal først udfylde en reklamationsformular). Bemærk at reklamation kun dækker produktions- og materialefejl.

Det vil sige, at reklamationsretten ikke dækker:
- skader, som skyldes fejlbrug eller mislighold.
- skader, som ikke skyldes materiale- eller produktionsfejl.
- skader pga. vand.
- originalbevis ikke er vedlagt.
- overfladeskader.

Du kan læse mere om reklamationsretten her.

Herefter vil varen blive sendt til mærkets eget værksted for inspektion og evt reparation/ombytning.

Bemærk: Indsendes ugyldige reklamationer vil kunden blive opkrævet alle håndteringsgebyrer samt portoomkostninger ifm. reklamationen, dog minimum 400 kroner.

Smykket er ikke noget for mig, og jeg ønsker at returnere det - hvordan gør jeg?
Vi henviser til punktet fortrydelsesret i vores handelsbetingelser. Det skal dog pointeres, at alle returneringer bør sendes som pakke med track&trace. Sendes de med frimærker uden track&trace sker forsendelsen på eget ansvar.

Hvordan leveres ordren?
Vi benytter PostNord til at udbringe alle vores pakker, og de bliver sendt med sporingskode. Vi har også et samarbejde med burd, som du kan læse mere om under levering.

Har I alle vare på lager?
Som udgangspunkt ja, men det kan ske, at enkelte modeller har fjernlagerstatus. Du vil dog altid kunne se information om lagerstatus på de enkelte produkts produktsider, hvor du også kan se forventet leveringstid (typisk 1-2 dage).

Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?
Vi tager imod betaling med Dankort og de største internationale kreditkort. Du kan også betale via den amerikanske betalingsagent Paypal.

Jeg søger et smykke, som I ikke har, eller?
Hvis du leder efter et bestemt smykke, som du ikke umiddelbart kan finde hos os, så send os en forespørgsel om det via vores kontaktformular. Måske kan vi hjælpe og finde modellen til dig.

Kan jeg bestille over telefonen?
Du kan desværre kun bestille online i vores butik.

Køber eller sælger I brugte ure og smykker?
Nej, vi hverken køber eller sælger brugte ure og smykker.

Hvor lang tid tager leveringen?
Du kan se den forventede leveringstid på hvert enkelt produkts side. Afhængig af tidspunktet du bestiller på, vil vi forsøge at sende produktet samme dag, som vi modtager bestillingen. Derefter gælder PostNord normale leveringstider. Typisk vil du modtage varen næste hverdag, men bestiller du for eksempel i de sene aftentimer, kan der gå 2 hverdage.

Vi vil gerne indsamle cookies

Vi bruger trafiklog cookies til at identificere hvilke sider der bliver besøgt. Dette gør det muligt for os at forbedre vores hjemmeside, så den bedre imødekommer vores besøgendes behov og forbedrer oplevelsen på hjemmesiden. Læs mere her

Produktet er lagt i din indkøbskurv!